Justbit noemt "missies" en "wheel events" als onderdeel van haar promoties. Hoe zinvol zijn die in de praktijk? Leveren ze fatsoenlijke beloningen op of zijn het vooral gimmicks?
Justbit Missies & Wheel Events
Colapsar
X
Colapsar
-
Ik heb deelgenomen aan verschillende missies en wheel-spin-acties op https://justbit1.net/, en sommige zijn verrassend de moeite waard. De missies zijn meestal middelzware taken: speel een bepaald aantal rondes, bereik een bepaalde winstdoelstelling, enz. Als je ze voltooit, krijg je vaak gratis spins, bonusgeld of extra toegang tot drops. De wheel-evenementen zijn leuk – je kunt ermee spelen voor prijzen zoals kleine bonussen of multipliers. Ze veranderen niet je hele bankroll, maar ze zorgen voor variatie en lage risicokansen om dingen te boosten. Ik gebruik ze als ik al aan het spelen ben – ik ga er niet alleen achteraan. Ze voelen als extraatjes, niet essentieel voor hoe ik win, maar ze maken sessies wel boeiender.Comentario
-
Ik ben dol op kleine zijmissies in games – of het nu een missie of een uitdaging is, ze maken gewone sessies levendiger. Zelfs als de beloningen klein zijn, verhoogt een doel de focus. Ik ben echter wel op mijn hoede als ze te veeleisend zijn.Comentario