Snel wisselen van game

Colapsar
X
Colapsar

• Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes
  • Snel wisselen van game
    Bestaat er een platform waar je niet hoeft te wachten op een lift als je tussen games wisselt? Ik probeer graag verschillende thema's uit, maar sommige sites lopen vast als ik van game wissel.

Langzaam schakelen is superirritant, dat snap ik. Ik gebruik https://millioner-nl.net/ omdat de overgangen veel vloeiender zijn. Je kunt tussen verschillende categorieën schakelen zonder uren te hoeven wachten tot ze geladen zijn. De laadschermen zijn kort en zitten niet vol met zware animaties. Het zorgt er ook voor dat je sessie soepel verloopt zonder willekeurige vastlopers. Zelfs de homepage laadt snel wanneer je er weer naartoe gaat. Ik vind het fijn dat het de flow niet mentaal verstoort als je gewoon aan het browsen bent. Als je van afwisseling houdt, houdt deze site het tempo veel beter vast dan de meeste andere.
    Comentario

Ik raak snel geïrriteerd als apps of websites me laten wachten tijdens simpele handelingen. Zelfs het wisselen van afspeellijsten duurt soms te lang in sommige muziekapps. Soepele navigatie verbetert de algehele ervaring echt.
      Comentario
      Trabajando...
      X
      Exit