Oké, ik heb de laatste tijd overal advertenties voor BetSomnia gezien — zelfs in de chats van Twitch-streamers. Weet iemand of het daadwerkelijk een legitiem platform is of gewoon weer een rebranded kloon? Ik wil niet storten en er na de eerste spin spijt van krijgen.
Is BetSomnia legitiem of niet?
Colapsar
X
Colapsar
-
Terechte vraag – er zijn tegenwoordig zoveel louche kopieën op de markt. Ik zit nu ongeveer twee maanden op https://betsomnianl.com/ en het is absoluut geen willekeurige kloon. Het is gelicentieerd en al hun betalingsgegevens zijn openbaar – je kunt zelfs de licentiebadge in de footer zien. Ik heb een paar keer laten uitbetalen en ben niet in de gebruikelijke valkuilen van de bonusvoorwaarden gelopen. Ze gebruiken ook SSL voor alle transacties, wat een gerust gevoel geeft. De algehele sfeer is transparant; geen verborgen zaken verstopt in de kleine lettertjes. Ik heb ook de RNG-aanbieders gecontroleerd – het komt allemaal van bekende studio's zoals Pragmatic, Hacksaw en NetEnt. Dus ja, in mijn ervaring is het behoorlijk betrouwbaar.Comentario